Weekend-ul acesta, Bucureștiul se transformă în Capitala bunătăților românești

De vineri și până duminică (3 – 5 iunie) Kaufland România invită locuitorii Capitalei la primul „Târg de bunătăți românești” organizat în parcarea magazinului său din str. Barbu Văcărescu (nr. 120 – 144, sector 2).

Târgul va fi deschis în intervalul orar 10.00 – 20.00, iar iubitorii de produse românești sunt așteptați să se bucure de preparate culinare tradiționale, băuturi sau obiecte de artizanat, îmbrăcăminte sau produse cosmetice, toate 100% românești.

Amenajat în căsuțe de poveste, „Târgul de bunătăți românești” își va aștepta oaspeții cu o gamă largă și variată de produse autohtone de la peste 50 de producători români, fermieri, artizani și făuritori de produse cu specific românesc unicat.

Vizitatorii vor putea găsi:

  • Lactate proaspete;
  • Pâine proaspătă;
  • Carne și preparate tradiționale (cârnați, pește, specialități);
  • Conserve naturale, gemuri, sosuri, zacuscă, miere și produse apicole;
  • Legume și fructe, sucuri de fructe proaspete;
  • Dulciuri de casă, preparate după tradițiile românești (cozonac, prăjituri);
  • Pălincă, țuică și vin românesc;
  • Bere făcută în România, bere artizanală și cidru românesc;
  • Articole vestimentare: ii, țesături tradiționale;
  • Flori și aranjamente florale;
  • Obiecte și accesorii hand-made;
  • Ceramică, decorațiuni din lemn, lut sau piele;
  • Produse de îngrijire a corpului.

Kaufland organizează prima ediție a Târgului de bunătăți românești” ca parte dintr-o inițiativă amplă de a susține producătorii români și din pasiune pentru savoarea și prospețimea produselor autohtone. Seria de târguri dedicate producătorilor români va fi organizată de-a lungul anului în magazinele Kaufland din întreaga țară.

“Ca retailer, ne bucurăm să putem sprijini producătorii autohtoni lansând această serie de târguri.  Producătorii și fermierii locali au nevoie de sprijin inclusiv din partea retailerilor astfel încât produsele lor să fie și mai aproape de români. Prin târguri le oferim producătorilor autohtoni un spațiu de vânzare gratuit și îi sprijinim cu detalii logistice. Însă târgurile sunt doar o parte din angajamentul pe care ni l-am luat pentru a susține producătorii români. Suntem printre puținii retaileri cu peste 50% din sortiment produs în România. De asemenea, derulăm proiectul Cooperativa „Țara Mea”, cu Federația Agrostar și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, prin care ajutăm micii producători să aibă piețe de desfacere”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.

German
Citește articolul precedent:
Ionel Blănculescu, Senior Advisor în cadrul Global Resources Partnership

Analistul economic Ionel Blănculescu a fost numit, din aprilie, Senior Advisor pentru Europa de Sud-Est, inter alia, România și Turcia...

Închide