Ziua Mondială a Vederii aniversată de IAPB și compania Bayer printr-un concurs dedicat fotografilor

Joi, 13 octombrie 2016, întreaga lume sărbătorește Ziua Mondială a Vederii. Aniversarea este marcată de competiția cu tema #StrongerTogether, dedicată fotografilor profesioniști și amatori, derulată de Agenția Internațională de Prevenire a Orbirii (IAPB), cu sprijinul companiei Bayer.

Competiția îi invită pe fotografii profesioniști și amatori să foto-documenteze impactul sănătății ochilor asupta vieții. Aceștia sunt așteptați pe site-ul campaniei, http://photocomp.iapb.org/, pentru a posta fotografii cu tema #StrongerTogether, în una dintre cele două categorii – fotograf profesionist sau amator.  Participanții trebuie apoi să distribuie fotografia în social media, cu tagul #WSD2016.

Fotografiile cu numărul cel mai mare de voturi – calculate în număr de like-uri și share-uri – vor intra pe lista finalistelor. Premiile acordate constau în: 1.000 de dolari pentru categoria “Fotograf profesionist”; un aparat foto Nikon D3300 pentru categoria “Fotograf amator”. Toate lucrările câștigătoare vor fi incluse într-o expoziție foto ce va fi organizată cu ocazia Adunării Generale a IAPB, ce va avea loc în Durban, Africa de Sud, în luna octombrie a acestui an.

Agenția Internațională de Prevenire a Orbirii este o alianță formată din organizații ale societății civile, entități profesionale și companii care promovează sănătatea oculară prin campanii, informare și parteneriate. La inițiativa acesteia, în fiecare an, în a doua zi de joi a lunii octombrie, este sărbătorită Ziua Mondială a Vederii.

German
Citește articolul precedent:
Apă în loc de benzină: inovația Bosch reduce consumul de carburant cu până la 13%

Bosch este primul și singurul furnizor care oferă sistemul de injecție de ap㠄 Avantaj suplimentar: apa economisește carburantul și...

Închide