Compania Alukönigstahl România, furnizor de sisteme de aluminiu, oțel și PVC, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 21,5 milioane de euro, în creștere cu 20%, iar pentru 2019 estimează un avans al business-ului de aproximativ 10%.

Rezultatele pozitive se reflectă și pentru afacerile din Republica Moldova, unde rulajul înregistrat anul trecut a consemnat un plus de 25% față de anul 2017. Unul dintre cele mai reprezentative proiecte derulate de această filială este sediul StarNet din Chișinău.

„Am avut un ritm accelerat în 2018, cu multe livrări pentru birouri, dar și pentru zona rezidențială, iar rezultatele reflectă astăzi eforturile susținute ale întregii echipe. Și anul acesta numărul proiectelor este în creștere, chiar dacă primele luni au fost mai lente, fapt pentru care estimăm că vom depăși 23 milioane de euro. În plus, ne propunem să atragem mai mulți parteneri, să ne îmbunătățim logistica, să investim în training-uri și specializări pentru angajați și parteneri, dar și să lansăm produse speciale”, a declarat Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România și Republica Moldova.

Aproximativ 75% din totalul proiectelor au vizat zona de office, pentru care compania a livrat atât sisteme clasice, cât și pentru fațade modulare. Restul livrărilor de sisteme arhitecturale se îndreaptă către segmentul rezidențial și alte construcții, precum hoteluri, retail, spitale sau clădiri culturale, printre care se numără 102 The Adress, Nathex Work & Living și Vivido Cluj Napoca, Hotel Hilton Garden Inn, Hotel IBIS Arad, Hotel Moldova Bacău sau Theodora Golf Club Alba Iulia.

Compania austriacă Alukönigstahl, aflată de patru generații în proprietatea familiei König, a intrat pe piața românească în anul 1995, având sediul central în București. Împreună cu cei peste 3.000 de parteneri din domeniul investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, Alukönigstahl România a realizat peste 5.000 de proiecte și construcții reprezentative. Filiala din Republica Moldova, înființată în anul 2016, a inaugurat anul trecut, în Chișinău, un showroom cu o suprafață de 120 de mp, după o investiție de aproximativ 60.000 de euro.