Retailerul dm drogerie markt România, parte a grupului german dm, a înregistrat în anul financiar 2017/2018, încheiat la 30 septembrie, o cifră de afaceri de peste 415 milioane lei, în creștere cu 22,3%, cele 95 de magazine ale rețelei locale generând și un profit net de 6,3 milioane lei.

Compania a investit în perioada de referință 33,2 milioane lei pentru dezvoltarea și modernizarea rețelei, care va fi extinsă și în actualul an financiar.

„Anul financiar care tocmai s-a încheiat a fost, într-o mare măsură, un an de continuare a dezvoltării. Prin numeroasele inițiative legate de componența și structura sortimentelor, ne asigurăm că ne putem distinge și mai mult de competitori, prin oferta noastră. În ceea ce privește comunicarea cu clienții, am dezvoltat un concept inovator prin care ne adresăm comunităților. Toate acestea au contribuit la dezvoltarea remarcabilă a rezultatelor cercetărilor de piață, în concordanță cu cifrele de vânzări”, a declarat Ivana Martináková, CEO al dm drogerie markt România.

Grupul german dm, cu vânzări de 10,7 miliarde euro în anul financiar 2017/18, are aproape 62.000 de angajați și 3.566 de filiale în Europa.