BASF a lansat un program online pentru susținerea micilor fermieri

BASF a anunțat inițierea programului „Mulțumim fermierilor”, menit să promoveze micii producători locali din România și să-i aducă mai ușor în atenția potențialilor lor clienți, în contextul actual, care impune distanțare socială și restricționarea circulației.

„Spre deosebire de multe industrii în care epidemia a putut fi contracarată de măsuri de telemuncă sau de amânare temporară a activității, agricultura este un domeniu în care nu se pot lua pauze și nici munci de la distanță. Cu 3,4 milioane de mici ferme de familie și peste 20% din populația aptă de muncă implicată în agricultură, România are nevoie să găsească rapid soluții care să permită continuarea activității agricole, a producției și a vânzării de alimente”, notează BASF, într-un comunicat.  

Compania a creat o pagină dedicată campaniei în cadrul site-ului https://www.agro.basf.ro/ro/multumim-fermierilor/, cu secțiuni distincte pentru fermieri și pentru consumatori, în care oferă informații despre micii producători din întreaga țară, precum și despre platforme online care susțin comercializarea produselor acestora.

Pe pagina dedicată BASF se vor regăsi și interviuri cu mici fermieri care au găsit soluții pentru a face față situației actuale, articole despre protecția culturilor în condițiile climatice curente, sfaturi practice sau informații despre modul în care se pot promova și vinde online, în siguranță, produsele alimentare.

„Pe lângă secțiunea dedicată, care își propune să ajute fermierii să ajungă rapid la clienții lor, în condițiile în care majoritatea produselor agricole sunt perisabile și au nevoie de o logistică specială, BASF organizează și un concurs pe pagina sa de Facebook. Participarea în cadrul concursului se face prin postarea de clipuri video de promovare a activității în cadrul fermei, prin prezentarea produselor, dar și prin explicarea provocărilor cărora fermierii trebuie să le facă față”, se spune în comunicat.

Concursul se desfășoară între 22 aprilie și 12 mai și va premia, prin tragere la sorți, zece participanți. BASF va cumpăra produse de la fermierii câștigători pentru a le oferi, prin intermediul unor ONG-uri care și-au manifestat dorința de a susține inițiativa, către oameni aflați în dificultate, potrivit sursei citate.

„Ne-am gândit la un mecanism care să dea un plus de motivație fermierilor să facă ceva ce oricum e bine pentru ei să facă în această perioadă – și anume să vorbească despre ei și despre afacerile lor pe Facebook, acolo unde se află și mulți dintre potențialii lor clienți. Aceasta cu atât mai mult cu cât reprezentarea acestui segment în spațiul public tinde să fie mai degrabă redusă, deși perioade precum cea pe care o traversăm aduc în lumină faptul că, mai mult decât alte sectoare ale economiei, sectorul agricol este cu adevărat unul esențial. Sperăm ca prin inițiativa #MulțumimFermierilor să aducem un plus de atenție și susținere acestui domeniu care nu este valorizat suficient”, a explicat, în comunicat, Robert Băicoianu, Director Culturi Horticole BASF România.

Pagina de internet realizată de BASF pentru acest proiect reunește, deja, ofertele câtorva zeci de mici fermieri, iar compania își propune să actualizeze, în continuare această secțiune și cu alte informații despre producătorii locali.

Gigantul german din domeniul produselor chimice BASF are aproximativ 117.000 de angajați la nivel mondial și a generat anul trecut o cifră de afaceri de circa 59 miliarde euro.



German
Citește articolul precedent:
Companiile austriece reprezintă un partener de încredere pentru economia românească

Relațiile bilaterale dintre România și Austria reprezintă o istorie continuă de succes: în 2019 volumul schimburilor bilaterale a atins 4,06...

Închide