E.ON România donează 500.000 lei pentru achiziționarea de aparatură medicală și echipamente de protecție în spitale

Companiile E.ON din domeniile distribuției și furnizării de energie electrică și gaze naturale vor contribui cu încă 500.000 de lei la eforturile de combatere a pandemiei COVID-19, fondurile urmând să fie direcționate către o serie de spitale în vederea achiziționării de aparatură necesară pentru tratarea celor infectați și pentru dotarea cu echipamente de protecție a personalului medical.

Inițiativa vine în continuarea unui program prin care companiile E.ON din România și-au propus să susțină eforturile extraordinare depuse în această perioadă de personalul medical aflat în linia întâi pe frontul de luptă împotriva noului coronavirus și astfel să contribuie la asigurarea unor condiții adecvate de intervenție rapidă și tratament a cât mai multor cazuri de infectare, arată compania.

„Aș vrea să mulțumesc medicilor, asistentelor și întregului personal medical care depune eforturi deosebite, în condiții dificile, riscându-și propria sănătate. Transmit gândurile noastre pline de speranță și urări de însănătoșire grabnică pacienților afectați de coronavirus și care trebuie să beneficieze de cele mai bune condiții de tratament”, a declarat, într-un comunicat, Manfred Paasch, director general al E.ON România.

Un prim pas a fost deja făcut, prin sprijinul financiar acordat Spitalului Clinic Județean Mureș pentru achiziția unui echipament complet de testare, specific pentru COVID – 19. Aparatul va suplimenta echipamentele medicale existente în acest moment, astfel reducându-se timpul de diagnostic. Acesta poate prelucra 50 de probe simultan, timpul total de prelucrare fiind de 7 – 8 ore, se mai spune în comunicat.

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,1 milioane de clienţi.

De la intrarea pe piaţa din România, grupul E.ON a investit circa 1,7 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor.



German
Citește articolul precedent:
BMW Group România a lansat un serviciu pentru preluarea şi livrarea automobilului acasă, fără interacţiune directă între client şi personalul mărcii

BMW Group România a dezvoltat, pentru mărcile BMW şi MINI, împreună cu reţeaua de parteneri autorizaţi, un program naţional de...

Închide