Retailerul german de materiale de construcții și grădinărit Hornbach a lansat oficial magazinul online în România, unde vizează să listeze peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finele acestui an.

„În contextul schimbărilor tehnologice, valorificarea mediului online ne ajută să fim mai aproape de nevoile clienților noștri. Astfel, deschiderea magazinului online în România a venit ca un pas natural în evoluția business-ului nostru. De acum, persoanele pasionate de proiecte de bricolaj au posibilitatea de a consulta în magazinul nostru online informații detaliate cu privire la proiectele lor și pot face cumpărături ușor, economisind timp“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Din cele peste 27.000 de articole prezentate pe site, majoritatea vor putea fi livrate la orice adresă din România în termen de 2-3 zile, arată compania. De asemenea, aproximativ 23.000 de produse pot fi rezervate online și ridicate personal din magazinul selectat, după patru ore de la rezervare.

Prețurile produselor Hornbach sunt identice în magazin și în magazinul online. În termen de 30 de zile de la livrarea produselor există posibilitatea de retur a acestora sau de restituire în magazin.

Hornbach este o companie multinațională de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2016/2017 o creștere a cifrei de afaceri de 4,9%, la 3,9 miliarde euro.

Grupul german deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa. În România, Hornbach operează magazine în Capitală (3), Brașov, Timișoara și Sibiu.