Kaufland România inaugurează Carmangeria Gourmet, un concept premium

București, 25 martie: Kaufland România inaugurează azi Carmangeria Gourmet, un concept premium de raion de produse din carne, deschisă momentan exclusiv în locația din Barbu Văcărescu. Clienții vor beneficia de o întreagă experiență premium, ce include un sortiment extins de produse, servire asistată specială la raion, realizată de o echipă de maeștrii măcelari, precum și de noi servicii disponibile ce vin să sprijine clienții să pregătească acasă mese deosebite.

Carmangeria Gourmet răspunde celor mai exigente standarde de calitate, gust și prospețime

Creată ca o vitrină specială, cu carne proaspătă, de calitate premium, Carmangeria Gourmet pune la dispoziția clienților următoarele facilități:

  • Consultanță direct de la specialiști maeștri măcelari în pregătirea cărnii;
  • Sortimente premium din carne, prin rotație, cu specialități noi, unele dintre ele pregătite chiar în Carmangerie, precum frigărui la grătar, coaste la grătar, berbecuț la grătar, purcel la cuptor, miel la cuptor sau fripturi de vită;
  • Servicii noi: tocare, frăgezire și feliere carne.

Inspirată din pasiunea pentru carne și pentru cele mai fine gusturi, Carmangeria Gourmet este locul ideal pentru iubitorii de carne de calitate, pentru cei curioși să descopere gusturi noi, pentru cei care vor să gătească gustos sau pentru cei care vor să îi surprindă pe cei dragi cu un preparat special.

Kaufland Barbu Văcărescu oferă clienților și un catalog de prezentare a Carmangeriei Gourmet, ce conține inclusiv recomandări de rețete de la Chef Samuel, disponibil în magazin dar și online, accesând mai multe informații folosind link-ul kaufland.ro/carmangerie.

 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi kaufland.ro.



German
Citește articolul precedent:
Rețeaua PENNY deschide un nou magazin în Bistrița-Năsăud și ajunge la 280 de unități

Discounterul PENNY își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în județul Bistrița-Năsăud, rețeaua locală ajungând...

Închide