Kaufland România vrea să ajungă la o rețea de 160 de magazine până în anul 2024

Kaufland România, lider al pieței locale de retail și unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul privat, și-a majorat afacerile cu 9% în 2019 și își continuă extinderea pe piața locală, rețeaua urmând să ajungă la 160 de magazine până în 2024, de la 132 de unități în prezent.

„Suntem în România din 2005 și cu siguranță putem spune că am construit o comunitate prin fiecare plus pe care l-am adus anual. Ne-am creat o echipă mare care joacă un rol semnificativ în succesul Kaufland, formată nu doar din angajații noștri ci și din parteneri locali, din toate părțile țării, care ne ajută să oferim produse întotdeauna proaspete și de cea mai înaltă calitate. În plus, am construit proiecte de impact alături de organizații conduse de aceeași dorință ca si noi: de a face lucrurile să funcționeze și mai bine. Vom continua să investim în România și să ne consolidăm poziția de lider. Viziunea noastră este de a avea 160 de magazine până în 2024”, a declarat, într-un comunicat, Marco Hößl, Director General Kaufland România.  

Potrivit datelor raportate la Ministerul Finanțelor Publice, cifra de afaceri a companiei de avansat cu 9% anul trecut, de la 10,88 miliarde lei la 11,87 miliarde lei.

Kaufland a lansat marți cel mai recent studiu care reflectă datele financiare și impactul socio-economic al activității companiei în România. 

Anul trecut, compania a generat valoare adăugată directă în România de aproximativ 461,7 milioane de euro, oferă 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă și susține aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investițiile și salariile oferite.

Totodată, 85% din produsele de la raft sunt provenite de la furnizori români, iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri românești, arată retailerul.

Activitatea de CSR a Kaufland România a presupus investiții semnificative, de peste 40 milioane de lei, în perioada ianuarie 2019 – martie 2020, care au vizat programe de educație, sănătate, sport, cultură și de protecție a mediului. Compania a derulat de-a lungul anului trecut, alături de mai multe ONG-uri din țară, un număr de 136 de proiecte cu o valoare totală de 7,7 milioane de euro care au venit în sprijinul a 82 de organizații cu peste 2,4 milioane de beneficiari.

„În plus, Kaufland este primul retailer care își reduce drastic consumul de plastic. Încă din 2018, compania întâmpină comunitatea cu soluții proprii inovatoare prin lansarea unui concept de magazine realizate după o strategie anti-plastic. Acest demers presupune eliminarea a peste 90% din materialele consumabile de plastic de unică folosință utilizate. Cuantumul investiției în astfel de proiecte inovatoare, dar și în altele de modernizare pentru extinderea rețelei Kaufland ajunge la aproximativ 807 milioane lei”, se arată în comunicat.

Compania mai arată că, prin activitatea și parteneriatele sale, a creat în total (direct, indirect și indus) aproximativ 60.506 de locuri de muncă în economia românească doar în 2019, reprezentând echivalentul a aproximativ 1,2% din totalul pieței locale.

În fiecare an, Kaufland România crește venitul minim în companie, care a ajuns în prezent la 3.650 lei brut, la care se adaugă și tichetele de masă, iar suma poate crește în funcție de specificul socio-economic al fiecărei regiuni din țară.

„În plus, în rolul de partener de bunuri și servicii de cea mai înaltă calitate și de angajator de top, Kaufland este și unul dintre cei mai importanți contribuabili fiscali din România, acoperind taxe de peste 615 milioane lei (în anul calendaristic)”, se mai spune în comunicat.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări și 132.000 de angajați.



German
Citește articolul precedent:
Program de susținere a producătorilor români, lansat de Raiffeisen Leasing

Raiffeisen Leasing a lansat un program care vizează sprijinirea producătorilor români, principalul avantaj al campaniei fiind costul de finanțare, care...

Închide