Mercedes-Benz România deschide un nou centru de logistică în Dragomirești-Vale

Mercedes-Benz România a anunțat deschiderea noului centru logistic din Dragomirești-Vale (județul Ilfov), cu o suprafață de peste 7.000 metri pătrați, care va deservi punctele de service autorizate din România, acoperind astfel toate cerințele clienților diviziilor Mercedes-Benz (Passenger Cars, Vans, Trucks & Buses) și smart, prezente pe piața locală.

Activitatea în noul centru, care depozitează în acest moment peste 23.000 de piese, a debutat în luna octombrie a anului trecut.

„Noul centru logistic din București reprezintă o soluție de depozitare pe termen lung pentru operațiunile locale de after-sales. Acest proces de eficientizare a Rețelei Logistice era prevăzut de mult și ne aduce beneficii din punct de vedere al costurilor, al timpilor de execuție și al activităților de service. Am implementat o perspectivă comercială holistică, cu o abordare concentrată pe satisfacția clienților”, a declarat, într-un comunicat, Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.

Depozitul dispune de tehnologii și sisteme avansate, iar comunicarea cu punctele de service din țară este 100% digitală. Rețeaua formată din 46 de parteneri are acces la un sistem digital, conectat la procesele de depozitare, primind notificări instant cu privire la disponibilitatea și timpul de livrare al comenzilor.

Mai mult, centrul folosește un sistem digital de gestionare a inventarului, asigurând astfel un maxim de eficiență din punct de vedere al operațiunilor cotidiene.

„Depozitul nostru din Oradea se afla în improbabilitatea de a acomoda cerințele dinamice ale pieței de After-Sales din România. Terenul din apropierea Bucureștiului este locația perfectă, întrucât ne oferă posibilitatea de a optimiza procedurile de distribuție și totodată de a amplifica nivelul serviciilor destinate clienților și partenerilor noștri”, a spus Ionuț Icsaru, Manager al noului Centru Logistic Mercedes-Benz România.

Dezvoltarea noului centru a început în 2017, cu integrarea echipei Logistice din România în cadrul operațiunilor Global Service and Parts.

Centrul oferă piese necesare proceselor obișnuite de reparații și întreținere, precum și reparații mai complexe, precum tinichigerie și caroserie, dar și asamblări pentru propulsie – motor, transmisie, cutie de viteze.

În funcție de gradul de prioritate al comenzii, produsele și serviciile ajung la partenerii autorizați Mercedes-Benz într-un interval de timp între 18 și 96 de ore.

„Deschiderea acestui centru a coincis cu un an plin de noi provocări, aduse de pandemie. Pe lângă operaționalizarea integrală a acestui nou centru, prioritățile noastre au fost sănătatea și siguranța angajaților noștri. Echipa din România a dovedit un grad ridicat de agilitate și competență, printr-un proces de tranziție lină atât pentru partenerii locali, cât și pentru clienții Mercedes-Benz, asigurându-se totodată că angajații pot activa într-un mediu de lucru sigur”, a spus Klaus Ziemsky, Director Global Parts Logistics Operations și Site Manager al Centrului Global de Logistică din Germersheim, Mercedes-Benz AG.

German
Citește articolul precedent:
Săptămâna aceasta, vă dăm întâlnire online la cea de-a VII-a ediție a evenimentului „Supply Chain & Logistics Forum. E-commerce, Retail & FMCG. Trends and insights”

Pe 8 aprilie 2021, BusinessMark are plăcerea să vă invite la cea de-a VII-a ediție a „Supply Chain & Logistics...

Închide