OMNIASIG a înregistrat în primul trimestru o creștere de aproximativ 6% a primelor brute subscrise

OMNIASIG Vienna Insurance Group a înregistrat în primul trimestru din acest an o creștere de circa 6% a primelor brute subscrise, evoluție care urmărește obiectivul strategic de dezvoltare a segmentelor non-auto din portofoliu.

„Impactul situației generate de noul coronavirus nu s-a resimțit încă puternic în rezultatele primului trimestru al anului, însă apreciem că acesta se va resimți începând cu al doilea trimestru, în pofida începutului bun de an. Lipsa de predictibilitate în ceea ce privește evoluția situației economico-financiare generate de măsurile luate în vederea diminuării impactului Covid-19, atât la nivel local, cât și la nivel global, a determinat compania să adopte, în contextul actual, un management prudent și responsabil”, se arată într-un comunicat al companiei.

Valoarea totală a primelor brute subscrise în primele trei luni ale anului 2020 este de peste 300 milioane lei. Conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, profitul brut înregistrat a fost de peste 12 milioane lei.

În comparație cu același interval din 2019, compania a înregistrat o creștere de aproape 20% a volumului total de despăgubiri plătite, care a ajuns la valoarea de peste 200 milioane lei.

„Datorită strategiei noastre flexibile de dezvoltare sustenabilă și prudentă a business-ului, precum și datorită obiectivului nostru de a îmbunătăți constant produsele și serviciile pe care le oferim, am reușit să consemnăm o evoluție favorabilă pe majoritatea segmentelor de asigurări, în primele trei luni din an. În această perioadă dificilă pe care o traversăm, ne-am adaptat și am depus toate eforturile necesare pentru a asigura continuitatea activității și pentru a fi alături de clienții, angajații și partenerii noștri. Toți cei asigurați la OMNIASIG au putut, așadar, să apeleze la serviciile și produsele noastre chiar de acasă, utilizând soluțiile noastre digitale și online. Ne păstrăm direcțiile strategice cu care am pornit la drum încă de la începutul anului, și facem asta pe baza unor analize detaliate ale situației curente, pentru a fi în continuare pregătiți să implementăm cele mai bune soluții care răspund nevoilor actuale ale tuturor categoriilor de clienți și parteneri”, a declarat, într-un comunicat, Mihai Tecău, Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.

În primele trei luni din acest an, segmentul auto, Casco și RCA, a înregistrat o creștere de aproximativ 2% a volumului de prime brute subscrise, atingând un total de peste 200 milioane lei, cumulat pe cele două linii. Totalul despăgubirilor plătite pe cele două linii cumulat a crescut cu circa 14%, la peste 150 milioane lei.

În raport cu aceeași perioadă din 2019, linia asigurărilor de sănătate s-a aflat în 2020 într-o dinamică ascendentă, având o creștere substanțială, de aproximativ 90% a primelor brute subscrise. „Rezultatele demonstrează gradul din ce în ce mai ridicat de conștientizare a clienților cu privire la utilitatea și necesitatea acestui tip de asigurare”, arată OMNIASIG.

Tendința de creștere se remarcă și în cazul segmentului Property (asigurările de incendiu și calamități naturale), unde subscrierile pe primul trimestru au crescut cu peste 15%. În primele trei luni din 2020, valoarea despăgubirilor plătite pe această linie de asigurare a crescut substanțial, având la bază plata în această perioadă a mai multor despăgubiri cu valori cuprinse între 700.000 și peste 2 milioane lei, majoritatea acestor dosare având incendiul drept cauză a evenimentului ce a generat dauna.

În ceea ce privește segmentul asigurărilor de călătorie, volumul primelor brute subscrise a crescut cu peste 5%.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea și coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.

Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul este format din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări.



German
Citește articolul precedent:
Afacerile PENNY Market au crescut cu 15% în anul fiscal 2019, la aproape 4 mld. lei

Retailerul PENNY Market a înregistrat o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei în 2019, mai mare cu 15% față...

Închide