Pe 17 septembrie 2021, dezbatem provocările cu care se confruntă lanțul de aprovizionare, la „Supply Chain & Logistics Forum”, eveniment hibrid

Pe 17 septembrie 2021, BusinessMark are plăcerea să vă invite la o nouă ediție a „Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, eveniment ce se va desfășura atât în format fizic, la Hotel Radisson Blu din București, cât și în format online, pe platforma Cisco Webex.

Acest eveniment reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top, de a cunoaște profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică și vizează: directori logistică, supply chain managers, manageri transport și distribuție, directori operaționali, directori generali, directori financiari, manageri planificare, aprovizionare, depozite, directori import-export, directori comerciali și vânzari.

SPEAKERI CONFIRMAȚI:

  • IAN MEARS, Transport & Distribution Manager, Etex Group
  • CĂTĂLIN CÎRNARU, Supply Chain Manager, Flanco
  • DANIEL ENACHE, Supply Chain Global Access Range Manager, Dacia
  • EMILIAN DINICĂ, Production Manager, Fabrica de Băuturi PepsiCo România
  • COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis România
  • VICTOR DĂNILĂ, Supply Chain Manager, ORKLA Foods Romania
  • DANIEL NICOLAE, Co-Founder & Managing Partner, Innoship
  • ANDREEA ANTON, Commercial Director, DocProcess
  • CRISTI PETCU, Director General Adjunct, Alka

Evenimentul va fi moderat de COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis România și DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.

Specialiștii invitați la „Supply Chain & Logistics Forum” vor aborda teme precum: digitalizarea și automatizarea lanțului de aprovizionare ca avantaj competititiv; strategii de optimizare, transformare și managementul lanțului de aprovizionare; gestionarea și eficientizarea retururilor; digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați; inteligența artificială și transformarea job-urilor.

Prețul standard al unui bilet este de 495 lei + TVA (acces fizic), 150 lei + TVA  (acces online). Discount de grup: 10% – 2 participanți, 15% – 3 participanți, 20% – 4+ participanți. Pentru detalii despre agendă și bilete, vă rugăm să consultați site-ul.

 

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de:  Mantis, DocProcess, Innoship, ARILOG

Partener de tehnologie: Dendrio

Parteneri media: Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, Energynomics.ro, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri, Tranzit, birouinfo.ro, depozitinfo.ro.

***

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

German
Citește articolul precedent:
Pe 15-16 septembrie 2021, te invităm la primul eveniment în format hibrid din această toamnă: HR UNCOVERED București

În această toamnă, BusinessMark dă startul evenimentelor în format hibrid cu o nouă ediție HR UNCOVERED. Conferința va avea loc...

Închide