Pe 25 martie 2021, discutăm despre automatizare și transformare digitală în departamentul financiar-contabil, în cadrul evenimentului online “Scade costurile controlului și înregistrării facturilor cu până la 90%. Case study Carrefour”

Pe 25 martie 2021, începând cu ora 10:00, DocProcess și BusinessMark au plăcerea să vă invite la evenimentul “Scade costurile controlului și înregistrării facturilor cu până la 90%. Case study Carrefour”, ce va avea loc online.

Evenimentul definește un bun context de discuție asupra automatizării și transformării digitale în departamentul financiar-contabil și se adresează directorilor financiari, managerilor generali, directorilor de achiziții, antreprenorilor, managerilor economici, directorilor contabili și specialiștilor în domeniul financiar-contabil.

Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc: cum CFO-ul și profesioniștii din domeniul financiar-contabil pot face diferența într-un proiect de transformare digitală, cum unul din liderii pieței de retail și-a optimizat procesele de Accounts Payable și facturarea electronică, de ce procese precum cel de AP duc la un ROI atât de mare și cum le poți automatiza pe parcursul unor luni, ce să cauți la un furnizor de facturare electronică și AP.

Alături de noi vor fi, în calitate de speakeri:

  • Adela Florean, Consultant automatizare procese financiare, Carrefour;
  • Rareș Stănescu, Senior Manager, PwC România;
  • Costin Baicu, Group CFO, DocProcess;
  • Bianca Palade, Presales Manager, DocProcess.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.

Un eveniment DocProcess, organizat cu susținerea BusinessMark.

Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, TheBizz, Clujul de Buzunar, Energynomics.ro, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri, TopBusiness.

***

DocProcess oferă soluții de Business Ecosystem Automation de ultimă generație care ajută companiile să eficientizeze și să automatizeze procesele. DocProcess definește viitorul în ceea ce privește modul în care companiile de toate dimensiunile își desfășoară activitatea, permițându-le să preia controlul proceselor de-a lungul întregului ecosistem de business și conectându-le digital cu clienții, furnizorii sau partenerii financiari și logistici. Datorită flexibilității oferite de platforma DocProcess, companiile pot combina soluții pentru a se potrivi nevoilor lor operaționale în continuă schimbare și pot conecta toate aspectele fluxurilor de lucru: Purchase-2-Pay, Order-2-Cash, contract management, procese de reconciliere și multe altele. Toate armonizate cu soluții de administrare documentară și arhivare electronică. Înființată în 2005, DocProcess are birouri în București, Brașov, Paris și Grenoble, o echipă internațională și un portofoliu de peste 3.500 de clienți.

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.



German
Citește articolul precedent:
Raiffeisen Bank susține cu finanțări și know-how startup-urile românești pe tot parcursul anului 2021

Au început înscrierile în Startup Studio by Factory, o inițiativă de educație antreprenorială în perioada 15 martie - 16 aprilie,...

Închide