Pe 31 martie 2021, discutăm despre economia circulară, avantajele și provocările ei, la “CIRCULAR BUSINESS. A glance into the future – business sustainability and circular economy” – eveniment online

Pe 31 martie 2021, BusinessMark are plăcerea să vă invite la “CIRCULAR BUSINESS. A glance into the future –  business sustainability and circular economy”, eveniment ce va avea loc online.

În ultimii ani, companiile au început să treacă prin schimbări ce vizează diverse paliere, ce pun presiune pe adaptarea și transformarea modelelor de funcționare. La o privire atentă, însă, se poate constata că, în raport cu beneficiile, costurile sunt mult prea mari. Dar când ne uităm mai atent la efectele pe care modul clasic de a face business le are, la așteptările și valorile consumatorilor, rămâne întrebarea profitabilității abordării sustenabile una validă?

În cadrul evenimentului online, alături de invitații noștri, vom răspunde unor întrebări esențiale, precum: Sunt companiile pregătite pentru integrarea unei viziuni precum cea a economiei circulare? Care sunt riscurile abordării liniare asupra economiei și întârzierii schimbării perspectivei? Poate fi trecerea de la economia liniară, bazată pe consum la cea circulară, bazată pe longevitatea produselor, atenția la exploatarea resurselor și reciclare profitabilă pentru companii?

Speakeri invitați la “CIRCULAR BUSINESS”:

  • VALER HANCAȘ, Director Comunicare & Corporate Affairs, KAUFLAND ROMÂNIA;
  • DAVID SPRUYT, Social Impact Sales Lead for Central Eastern Europe , DELL TECHNOLOGIES;
  • DANA DOBRESCU, Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA;
  • GUS SCHELLEKENS, Senior Advisor, EY Climate Change & Sustainability Services, EY ROMÂNIA;
  • MĂDĂLINA PUIU, Corporate Social Responsibility Coordinator, ORANGE ROMÂNIA;
  • SIMONA FÎRTAT, Director comunicare, sustenabilitate și afaceri publice, L’ORÉAL ROMÂNIA;
  • ROXANA DETEȘAN, Head of Communications, CONTINENTAL ROMANIA;
  • ALEXANDRA MAIER, Senior Corporate Social Responsibility Specialist, ING BANK ROMÂNIA;
  • ANCA ROMAN, Communication Manager, FRIESLANDCAMPINA ROMANIA;
  • IRINA SIMINENCO, Corporate Affairs Manager, NESTLÉ ROMANIA;
  • OANA BICA, Responsabil Comunicare Corporate, GROUPAMA ASIGURĂRI;
  • ALEX LAIBAR, Executive Director, Circular Economy Coalition – CERC.

Moderatori:

  • ALINA LICIU, Managing Partner, THE AZORES SUSTAINABILITY & CSR SERVICES;
  • DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BUSINESSMARK.

Conferința vizează: CEOs, Directori Generali & Executivi, CSR Managers, Sustainability Managers, Marketing Managers, PR Managers, Corporate Affairs Managers, HR Managers, Supply Chain Managers, Business Development Managers, Antreprenori.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă pe pagina evenimentului AICI sau completând formularul online AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

Eveniment organizat de BusinessMark.

Eveniment susținut de:  Mondelez România, EY România, Orange România, ING Bank România, The Azores Stustainability & CSR Services și Coaliția pentru Economie Circulară – CERC.

Partener de tehnologie: Dendrio

Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, Clujul de Buzunar, Energynomics.ro, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri, TopBusiness.

***

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.



German
Citește articolul precedent:
BCR LEASING IFN: 20 ani de activitate în serviciul clienților săi

Finanțări totale de peste 3,3 miliarde de euro pentru 62.000  de clienți 140.000 de bunuri finanțate în leasing financiar și...

Închide