Rețeaua PENNY ajunge la 265 de magazine

Retailerul PENNY s-a extins cu un nou magazin în Mediaș, județul Sibiu, rețeaua ajungând astfel la 265 de spații deschise în România.

Noul magazin are un spațiu de vânzare de 854 metri pătrați și un număr de 14 angajați. Unitatea dispune de 63 de locuri de parcare, dintre care trei dedicate persoanelor cu dizabilități, și de patru case de marcat.

„Design-ul noilor magazine este nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate”, se arată într-un comunicat al companiei.

Discounterul optimizează în mod constant formatul magazinelor și se adaptează noilor comportamente de consum.

PENNY este parte a grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.

Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 265 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.



German
Citește articolul precedent:
Kaufland România deschide un magazin nou, cu facilități ecologice, în nordul Capitalei

Retailerul Kaufland România a deschis un nou magazin în București, pe Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, ajungând la o rețea națională...

Închide