PENNY livrează produse la domiciliu prin platforma Lyvra

Daniel Gross, Director General PENNY | REWE România

Începând din luna august, clienții PENNY din București și Ilfov vor putea comanda online peste 1.400 de produse care se regăsesc în categoriile listate în magazinele fizice, inclusiv mărci proprii și promoții aferente, prin serviciul Lyvra, lansat de discounter alături de AD Auto Total.

„Am învățat să ne adaptăm continuu, iar Lyvra este un exemplu. Dezvoltarea platformei de cumpărături online Lyvra vine ca urmare a schimbărilor rapide care au afectat comerțul la nivel mondial și care i-a îndemnat pe clienți să ia măsuri stricte de protejare a sănătății lor, mai ales prin minimizarea contactului cu alte persoane. În aceste luni am înțeles că trebuie să rămânem aproape de ei și să ne adaptăm la schimbările de comportament apărute. Acest proiect pilot este un prim pas pe care compania noastră îl face în direcția dezvoltării de noi canale de shopping pentru clienții PENNY, iar așteptările privesc mai ales insight-urile pe care le vom dobândi în urma celor câteva luni de test”, a declarat, într-un comunicat, Daniel Gross, Director General PENNY | REWE România.

Clienții vor putea face cumpărături de pe website-ul https://penny.lyvra.ro/, iar timpul estimat pentru livrarea acestora la domiciliu este de trei ore. Plata poate fi realizată fie cash, fie cu cardul la livrare, iar costul transportului este 19,99 lei.

„Suntem siguri că putem valorifica oportunitatea de a ne extinde afacerile prin intermediul parteneriatului cu PENNY, integrând resursele existente din call-center și din flota noastră de peste 650 de autoturisme și utilizând sinergii în activitatea de livrare pentru a ajunge cât mai bine la client. Lyvra este o modalitate simplă și rapidă prin care locuitorii din București și Ilfov pot comanda oricând tot ce au nevoie, acasă sau la birou, respectând regulile de distanțare socială și măsurile pentru protejarea lor și a celor apropiați. Am luat măsuri de precauție sporită pentru livrarea produselor în siguranță: fiecare șofer este echipat cu mască de protecție și dispozitive electronice de încasare a plăților cu cardul bancar, iar toate autoturismele sunt dotate cu lăzi termoizolante și elemenți de răcire pentru transportul mărfurilor perisabile”, a spus Laurențiu Niculae, Director Operațional AD Auto Total.

Lansarea platformei Lyvra face parte din planurile discounterului de reorientare strategică odată cu rebranding-ul din PENNY Market în PENNY. Platforma Lyvra poate fi testată în perioada august – octombrie 2020.

PENNY este parte a grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice, situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 264 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.

Compania AD Auto Total, cu afaceri de peste 280 milioane euro în 2019, are în prezent 84 depozite proprii în România și o echipă formată din peste 1.800 de angajați.



German
Citește articolul precedent:
Raiffeisen Bank a încheiat primul semestru cu un profit net de 280 milioane lei

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul semestru din acest an un profit net de 280 milioane lei, față de 384...

Închide