Penny Market continuă extinderea și ajunge la o rețea de 252 magazine

Retailerul Penny Market, parte a grupului german REWE, se extinde cu șase magazine, rețeaua ajungând astfel la 252 de spații deschise în România.

Noile unități sunt amplasate în Brănești (Ilfov), Boldești Scăieni – Lipănești (Prahova), Otopeni (Ilfov), Sebiș (Arad), Rupea (Brașov) și Oșorhei (Bihor), având suprafețe cuprinse între 788 metri pătrați și 860 metri pătrați.

Planul de expansiune Penny Market vizează deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de unități. Investițiile din următorii ani includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic, în regiunea Oltenia, precum și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente.

Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, în următorii șapte ani, se ridică la peste două miliarde de lei.

În anul fiscal 2018, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 3,45 miliarde de lei, în creștere cu 15%. Totodată, investițiile grupului în modernizarea și extinderea rețelei s-au ridicat, în 2018, la peste 346 milioane lei.

Penny Market este unul dintre cei mai activi retaileri din România, primul magazin pe piața locală fiind inaugurat în anul 2005.

German
Citește articolul precedent:
Închide