Retailerul PENNY Market, deținut de grupul german REWE, se extinde cu o nouă unitate în București, amplasată pe șoseaua Prelungirea Ghencea, rețeaua din România ajungând în urma acestei investiții la 240 de unități.

Noul magazin are un spațiu de vânzare de 811 metri pătrați și o echipă de 14 angajați. Unitatea dispune de un număr de 52 de locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități, și patru case de marcat.

În spațiul din Prelungirea Ghencea se va putea folosi Apple Pay, recent introdus în România, informează compania, care asigură clienților posibilitatea efectuării plăților folosind acest serviciu, precum și WiFi gratuit, în toate magazinele rețelei.

„Cu o strategie de expansiune ambițioasă, produse de calitate ce provin de la furnizori și producători locali și o atenție constantă la nevoile clienților, compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România”, se arată într-un comunicat al retailerului.

PENNY Market a deschis primul magazin din România în anul 2005 și a ajuns în prezent la o echipă formată din peste 4.500 de angajați.