Raiffeisen Bank, împreună cu partenerul său UNIQA, oferă online produse de asigurare în caz de accident, spitalizare sau afecțiuni grave

Cătălin Munteanu, director aria clienți persoane fizice la Raiffeisen Bank

București, 4 august 2021 – Raiffeisen Bank, alături de partenerul său UNIQA, oferă acum posibilitatea achiziționării de asigurări online, direct de pe site-ul băncii www.raiffeisen.ro/asigurari-online/;

Aici veti găsi disponibile trei produse de asigurări:

  • Bonus Protect – asigurarea în caz de accident
  • Vitality Protect – asigurarea în caz de afecțiuni grave
  • Confort Med – asigurarea în caz de spitalizare și intervenții chirurgicale

Aceste tipuri de asigurări se adresează tuturor persoanelor care doresc să fie protejate în cazul producerii unui eveniment nefericit. Fiecare produs de asigurare oferă multiple variante de acoperiri de riscuri și beneficii și poate fi configurat de către client în funcție de nevoile sale, simplu și rapid, direct pe site-ul băncii.

“Ne dorim să fim un partener pentru clienții noștri și să le punem la dispoziție o gamă cât mai largă și variată de servicii și produse, care să răspundă cât mai bine nevoilor lor. Prin parteneriatul cu UNIQA, Raiffeisen Bank își completează gama de produse și servicii pe care le oferă online, iar faptul că ne extindem și ne diversificăm în acest fel, răspunde perfect strategiei noastre de a direcționa clienții cu precădere către canale digitale, de a oferi cât mai multe servicii și produse online, simplu și rapid.” a spus Cătălin Munteanu, director aria clienți persoane fizice la Raiffeisen Bank.

„Alături de partenerul nostru Raiffeisen Bank, ne propunem să dezvoltăm parcursul UNIQA în România poziționând clienții în centrul acțiunilor, înțelegându-le nevoile și oferindu-le soluții de asigurare relevante, simple și accesibile. Completăm strategia de produse cu programe și inițiative de eficientizare și automatizare a proceselor atât în zona de vânzare, cât și de post-vânzare, accelerăm eforturile de digitalizare și investim în  calitatea serviciilor, pentru o experiență superioară oferită clienților noștri.”, au declarat reprezentanții UNIQA.

Raiffeisen Bank România are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România și peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.600 de angajați, aproximativ 300 de agenții în toată țara, 700 de ATM-uri, 400 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și o rețea de peste 24.500 de POS-uri.

Cu o istorie de peste 10 ani în piața asigurărilor din România și beneficiind de peste 200 de ani de experiență ca parte dintr-un Grup internațional cu o prezență tot mai puternică la nivel european, UNIQA continuă să aducă valoare în viața clienților, prin produse și servicii relevante, simple și ușor de accesat prin intermediul soluțiilor digitale.

German
Citește articolul precedent:
SIGNAL IDUNA lansează o versiune nouă a aplicației Signal Care Assistant

București, 04 august 2021: Compania de asigurări SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE lansează o versiune nouă și îmbunătățită a aplicației Signal...

Închide