Rețeaua PENNY din România depășește 300 de magazine

Daniel Gross, CEO PENNY România

Discounterul PENNY își continuă planul de expansiune pe piața românească prin deschiderea a 7 magazine în luna decembrie, rețeaua ajungând astfel la un număr total de 301 unități.

Noile magazine sunt amplasate în București (2 unități), Bacău, Zlatna (județul Alba), Prejmer (județul Brașov, Cumpăna (județul Constanța) și Baraolt (județul Covasna).

În luna noiembrie, rețeaua PENNY a fost extinsă cu 6 magazine noi.

„PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată”, arată compania.

PENNY, deținut de grupul german REWE, este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Până în 2029, compania își propune să ajungă la 600 de unități.

Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. Anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrulea depozit, la Filiași, județul Dolj.

German
Citește articolul precedent:
IMMOFINANZ a vândut fostul centru Armonia Arad companiei de investiții Oresa

IMMOFINANZ, unul dintre cei mai puternici investitori imobiliari din România, ce îşi concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri,...

Închide