Retailerul Penny Market își continuă expansiunea pe piața din România prin deschiderea unui magazin la Târgu Jiu, rețeaua locală ajungând astfel la un număr de 222 unități.

Noul magazin din Târgu Jiu are o suprafață construită de 1.380 metri pătrați, din care spațiul de vânzare ocupă aproape 800 de metri pătrați, fiind deservit de 44 de locuri de parcare.

„Penny Market își așteaptă clienții cu o varietate de legume și fructe proaspete în raionul aflat chiar la intrare și le oferă  o gamă largă de specialități de panificație și patiserie. Produsele de pește și mezelurile completează varietatea produselor proaspete și accesibile pentru fiecare moment al zilei, alături de gama consistentă de produse lactate, brânzeturi și carne proaspătă”, arată compania.

De asemenea, clienții vor beneficia și de un număr de produse disponibile în variantă vrac, care pot fi găsite atât la raioanele cu dulciuri și snacks-uri, cât și în zona cu produse congelate.

Penny Market, parte a grupului german REWE, a deschis primul magazin din România în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice, situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

În prezent, REWE România deține 222 magazine Penny Market la nivel național, unde activează cu un număr de aproximativ 4.300 de angajați.

Procesul de extindere pe piața românească va continua în acest an, cu un număr de 20 – 25 magazine noi.