Săptămâna aceasta, discutăm despre cele mai noi aspecte legislative și fiscale, la Tax & Finance Forum – eveniment online

Pe 14-15 octombrie 2021, BusinessMark are plăcerea să vă invite la o nouă ediție a „Tax & Finance Forum”, eveniment ce va avea loc online.

În cadrul evenimentului, ce va include o conferință și două seminarii de câte două ore, vom aborda cele mai importante aspecte și noutăţi legislative, cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.

Alături de noi vor fi experți din domeniu, ce vor prezenta și analiza tendințe și politici fiscale, noutăți ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, noutăți privind digitalizarea administrației fiscale din România, SAF-T (Standard Audit File for Tax), prețurile de transfer, perspective și tendințe în inspecțiile fiscale, consolidarea fiscală: consolidarea în materie de impozit pe profit, consolidarea în materie de TVA, consolidarea și regimul de holding în România, discounturile la calculul impozitului pe profit etc.

SPEAKERII EVENIMENTULUI SUNT:

  • GEORGIANA IANCU, Partener, Liderul Departamentului de impozite indirecte, EY România
  • VIOREL SBORA, Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions
  • DAN BĂRĂSCU, Head of Tax, Partener, BDO România
  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, Crowe România
  • ALINA ANDREI, Partner, Cabot Transfer Pricing
  • THEODOR ARTENIE, Head of Tax, Noerr
  • CRISTI SECRIERU, Partner, ASP Advisors
  • ALEXANDRU ONUȚĂ, Tax Director, NNDKP Consultanță Fiscală
  • ADINA VIZOLI-ALEXANDRU, Director Servicii fiscale, PwC România
  • LUCIAN DE MEZZO, Senior Manager, Grant Thornton
  • RALUCA ANDREI, Avocat, Partener, Tudor, Andrei si Asociații SPARL, BDO România
  • ROXANA POPA, Director Servicii fiscale, PwC România
  • ADRIAN SIMIONESCU, Transfer Pricing Partner, TaxWise
  • CRISTIANA OPREA, Senior Tax Manager, Crowe România
  • CLAUDIU IONIȚĂ, Senior Tax Manager, BDO România
  • CORINA IOANA TRAȘCĂ, Experienced Tax Consultant, Crowe România

Evenimentul vizează: directori financiari, directori generali, consultanți fiscali, controlleri financiari, directori economici, directori contabili, contabili, auditori, analiști financiari, antreprenori. În plus, participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali. Echivalarea orelor va fi efectuată exclusiv în baza menționării numărului carnetului la înscriere și a participării la eveniment.

Prima zi a evenimentului, 14 octombrie 2021, este dedicată unei conferințe, iar cea de-a doua zi a evenimentului, 15 octombrie 2021, include două seminarii a câte două ore, ce vor acoperi subiecte de fiscalitate de interes pentru mediul de afaceri.

Primul seminar este susținut de Crowe și abordează două subiecte: TVA – aspecte practice și cele mai recente modificări legislative TVA, Impozitarea persoanelor fizice – provocări recente în contextul actual.

Al doilea seminar este susținut de ATIPIC Solutions și abordează subiectul inspecțiilor de prețuri de transfer din 2021 – aspecte de evitat în contractele cu părți afiliate, implicațiile ajustărilor de prețuri de transfer, DAC6.

Prețul standard al unui bilet este de 150 lei + TVA (acces conferință – ziua I), 150 lei + TVA  (seminarii), 220 lei + TVA (acces ziua I + ziua II). Discount de grup: 10% – 2 participanți, 15% – 3 participanți, 20% – 4+ participanți. Pentru detalii despre agendă și bilete, vă rugăm să consultați site-ul.

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de: EY România, ATIPIC Solutions, BDO, Noerr, Crowe, Cabot Transfer Pricing, NNDKP Consultanță Fiscală, PwC România, GrantThornton, ASP Advisors, TaxWise, Camera Consultanților fiscali

Partener de tehnologie: Dendrio

Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, Energynomics.ro, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri.

***

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

German
Citește articolul precedent:
FOCUS Interviu: Cum arată viitorul industriei de Executive Search?

Interviu cu David-Sebastian Stein,  Managing Partner Signium-Stein & Partner, Membru al Consiliului Director Global Signium – Stein & Partner este...

Închide