Selgros deschide o nouă platformă logistică lângă București

Selgros Cash & Carry România a deschis recent, în localitatea Chiajna (județul Ilfov), pe Centura București, o platformă logistică de 10.000 mp, prin care își va aproviziona magazinele cu toate produsele care au nevoie de temperatură controlată la depozitare: legume, fructe, delicatese, lactate, mezeluri, pește, produse congelate.

Noul hub logistic va îmbunătăți eficiența lanțului de aprovizionare și va asigura cele mai înalte standarde de calitate și prospețime ale produselor aflate la raft. Totodată, Selgros va putea să își diversifice gama de produse disponibile în magazinele sale, prin listarea producătorilor care nu au propria rețea de distribuție națională, arată compania.

„Asigurarea excelenței operaționale este esențială nu doar pentru dezvoltarea afacerii și eficientizarea proceselor, ci și pentru satisfacția clienților – cel mai important atribut și standard de calitate în ceea ce ne privește. Ghidați de această viziune, dezvoltăm parteneriate valoroase și durabile, care împărtășesc valorile și convingerile noastre. Noua platformă logistică este un efort ambițios comun, care aduce maximum de beneficii consumatorilor și, totodată, oferă sprijin industriei HoReCa și producătorilor care nu au o rețea proprie de distribuție la nivel național. Este, de fapt, o decizie pe care am luat-o pentru și cu gândul la ei”, a declarat, într-un comunicat, Robert Hellwagner, CEO Selgros România.

Selgros a ales platforma de depozitare la temperatură controlată ACT Cold Storage, dezvoltată în perioada 2003-2019 de Mega Company.

„Situat convenabil pe șoseaua de centură București, la câteva sute de metri de principala autostradă a României – A1, ACT Cold Storage este cel mai mare depozit de temperatură controlată din România. Cu temperaturi între 0° C și -24° C, acesta poate stoca întreaga gamă de produse de la pește proaspăt până la înghețată. Acestea sunt doar câteva dintre componentele și caracteristicile pe care parcul nostru le oferă și care au cântărit foarte mult în decizia de selecție a celei mai bune locații de către Selgros”, a afirmat Marian Burlan, director general Mega Company.

Cele peste 50 de porți de încărcare permit un acces facil, iar spațiile de depozitare au o înălțime de 12 metri, fără coloane de susținere la interior. Parcul logistic dispune de comunicații securizate la distanță, permițând verificarea în mod constant a integrității și condițiilor în care bunurile sunt stocate. 

Pentru această tranzacție, Selgros a fost consiliată de compania de consultanță imobiliară JLL, care a ajuns astfel la aproximativ 500.000 mp de spații de depozitare închiriate în ultimii trei ani de marii retaileri din România, din care peste 150.000 mp de spații de depozitare la temperatură controlată.

„ACT Cold Storage oferă câteva caracteristici unice pentru piața de logistică ceea ce îl face cea mai bună soluție pentru nevoile clientului nostru. Noua locație permite Selgros Cash&Carry să integreze mai mulți furnizori cu scopul final de a crește eficiența lanțului de distribuție, un deziderat al tuturor companiilor implicate în zona de retail. Experiența și backgroundul solid pe care îl avem în lucrul cu marii retalieri din România, ne-a permis să punem la aceeași masă doi jucători puternici și să găsim cea mai bună soluție pentru amândoi”, a declarat Viorel Opaiț, Business Development Director JLL Romania, cel care a reprezentat interesele Selgros Cash&Carry in aceasta tranzacție.

Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, cu o rețea națională formată din 23 de magazine. Compania are 4.500 de angajați la nivel național, fiind printre cei mai importanți angajatori din domeniu.

Selgros Cash & Carry este o companie care face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, care deține în prezent 91 de magazine (43 în Germania, 23 în România, 17 în Polonia și 11 în Rusia).

JLL este o companie specializată în servicii profesionale și de management al investițiilor, dedicată domeniului imobiliar, cu venituri anuale globale de 18 miliarde dolari, 300 de sucursale în 80 de țări și o echipă globală de mai mult de 93.000 de angajați, la finele lunii decembrie 2019.



German
Citește articolul precedent:
Sustenabilitate, responsabilitate socială și implicare în contextul pandemiei – teme de dezbatere la conferința online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Business pozitiv, impact, sustenabilitate, responsabilitate socială și implicarea în comunitate, în contextul pandemiei – au fost conceptele cheie ale conferinței...

Închide