WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și vinde produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de îngrijire personală și cosmetice

Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro

Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro a lansat în aprilie o nouă linie de business, în parteneriat cu TEAM Courier, urmând să vândă inclusiv produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de îngrijire personală și cosmetice.

Decizia a fost luată ca răspuns la contextul actual, când există o cerere ridicată pentru achiziții online de produse de uz zilnic, cu livrare la domiciliu, arată compania, care va continua să vândă ceasuri și produse conexe, ca principal obiect de activitate.

„În noul context, înregistrând o scădere a volumului de vânzări de ceasuri și produse conexe, am decis să testăm noi direcții de business. Alături de colegii mei am decis lansarea categoriei de supermarket. Am găsit rapid furnizori și am avut nevoie de 2 săptămâni să implementăm partea tehnică și de o săptămână să documentăm produsele”, a declarat, într-un comunicat, Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

Noua secțiune, SuperMarket – Shop in time, listează aproximativ 8.000 de produse, împărțite în cinci  mari categorii: alimente, cafea și ceai, băuturi, casă și curățenie, cosmetice și îngrijire personală. Produsele comandate vor fi livrate în cel mult două zile lucrătoare și, pentru început, doar în București.

Costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 de euro și au presupus, pe lângă partea tehnică și documentarea produselor, și schimbarea sediului și showroom-ului WatchShop.ro.

„Dacă vom avea tracțiune și schimbarea aceasta va fi bine percepută, vom dezvolta o nouă linie de business de sine stătătoare, cu o platformă online separată. Avem de partea noastră knowhow-ul și logistica necesare pentru dezvoltarea unui astfel de business”, a adăugat CEO-ul WatchShop.ro.

WatchShop.ro a vândut anul trecut ceasuri și produse conexe de 7,2 milioane de lei, în creștere cu peste 15% față de 2018. Magazinul online are un portofoliu de peste 17.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate.



German
Citește articolul precedent:
Compania turcească Farmasi a închiriat 2.500 mp în CTPark București, printr-o tranzacție intermediată de Dunwell

Producătorul și distribuitorul turc de cosmetice, produse sanitare și de curățenie Farmasi va ocupa o suprafață de 2.500 mp în...

Închide